وظایف ما دانش آموزان در برابر مذاکرات 1+5

خط تولید و بسته بندی تنباکو

چهارشنبه, ۲۶ خرداد ۱۴۰۰، ۰۸:۲۸ ب.ظ

خط تولید و بسته بندی تنباکو

تنباکو یکی از محصولات پرطرفدار است. روز به روز تقاضا برای محصولات تنباکو افزایش می یابد. برگ توتون و تنباکو طی فرآیند تولید، در خط تولید تنباکو به شکل تنباکو مصرفی موجود در بازار در می آید.

تنباکو مصرفی در گذشته از کشورهای همسایه وارد ایران می شد. در راستای تأمین تقاضای بازار، کارخانه های زیادی محصولات تنباکو را در داخل تولید می کنند.

صنایع ماشین سازی ایران نیز در سال های اخیر در زمینه ساخت ماشین آلات تولید تنباکو پیشرفت زیادی داشته اند.

خط تولید و بسته بندی تنباکو متشکل از دستگاه های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک است که صفر تا صد فرآوری و بسته بندی تنباکو را انجام می دهند.

نصب و راه اندازی خط تولید و بسته بندی تنباکو گام مهم و اساسی در تولید و عرضه این محصول می باشد.

بسته بندی یک جز اساسی در تولید و عرضه محصولات دخانیات به ویژه تنباکو میوه ای و معسل می باشد. بسته بندی تنباکو ،مانعی در برابر رطوبت ایجاد می‌کند و از نفوذ باکتری‌ها، خراب شدن و انتقال رایحه تنباکو جلوگیری می‌کند.

مرغوبیت و زیبایی بسته بندی تنباکو نیز در میزان جذابیت و فروش محصول تأثیر به سزایی می گذارد.

در گذشته بسته بندی تنباکو به صورت دستی انجام می شد. تنباکو تولیدی به صورت دستی پر می شد و بسته بندی آن سلفون پیچی می شد.

امروزه دستگاه های بسته بندی موجود در خط تولید تنباکو باعث سهولت فرآیند بسته بندی شده اند. دستگاه بسته بندی تنباکو به طور خودکار و اتوماتیک بدون دخالت دست بسته بندی تنباکو انجام می شود.

خط تولید و بسته بندی تنباکو از بخش های مختلفی تشکیل شده است. در هریک از این بخش ها نیز تجهیزات و ماشین آلاتی برای تولید تنباکو وجود دارد.

تجهیزات و ماشین آلات تولید تنباکو:

تأمین و استفاده از تجهیزات باکارایی بالا در خط تولید و بسته بندی تنباکو، تولید تنباکو را در مسیر درست مشایعت می کند.

نصب و راه اندازی خط تولید و بسته بندی تنباکو به صورت اتوماتیک و نیمه اتوماتیک علاوه بر کاهش نیروی انسانی، هزینه ها و زمان، توان و ظرفیت تولیدی را افزایش می دهد.

صنایع ماشین سازی برای تولید و تأمین تجهیزات با کیفیت برای خط تولید و بسته بندی تنباکو، در حال رقابت هستند.

صنایع ماشین سازی و بسته بندی دخانیات تهران تکنیک یکی از مجموعه های صنعتی ای است که به کارخانه های تولیدی تنباکو خدمات رسانی می کند.

این مجموعه صنعتی خط تولید و بسته بندی تنباکو را به صورت نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک نصب و راه اندازی می کند. تمامی تجهیزات و ماشین آلات تولیدی این مجموعه به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش برای خط تولید و بسته بندی تنباکو تنباکو ارائه می شوند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی